זלזול מוחלט: מאסר לנהג שנתפס בפעם העשירית כשהוא בפסילה

בנצי לייזרוביץ No Comments on זלזול מוחלט: מאסר לנהג שנתפס בפעם העשירית כשהוא בפסילה

התייחס לחוק כהמלצה: בית המשפט השלום לתעבורה גזר 24 חודשי מאסר בפועל על נהג ערבי שנתפס נוהג בפסילה בפעם העשירית. לנאשם עבר נרחב של עבירות בריונות בכביש

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פעילות אכיפה של אגף התנועה וניהול ההליך המשפטי ע"י חטיבת תביעות המשטרה נגזר על הנהג, בן 49 מעין א-סהלה 24 חודשי מאסר, 9 חודשים מאסר על תנאי למשך 3 שנים ו 10 שנות פסילה לאחר שהורשע בעבירות נהיגה בזמן פסילה.

בתאריך 12.03.2022 שוטרי אגף התנועה תפסו את הנאשם נוהג ברכב בכביש 444 סמוך לצומת טירה כשהוא פסול לנהיגה לאחר שנגזר עליו עונשי פסילה מבית המשפט.

הנאשם נעצר והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים ע"י יחידת תביעות תעבורה מרכז של משטרת ישראל.

תובעת התעבורה של משטרת ישראל עתרה לענישה ברף הגבוה של מתחם הענישה וזאת בין היתר נוכח הישנות מקרים, זלזול בהחלטות בית המשפט וסיכון משתמשי הדרך.

בטיעונים לעונש נכתב: "לעברו המכביד של הנאשם ולעובדה שגם ענישה קודמת לא הרתיעה אותו והוא שב לבצע עבירות בריונות בכביש". .

בית המשפט אימץ את עתירת התובעת וכאמור, גזר על הנאשם עונש מאסר ממושך של 24 חודשים לצד 10 שנות פסילת רישיון הנהיגה ועונשים נוספים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול ולאתר נהגים המהווים סכנה לציבור, נוהגים בזמן פסילה ולהביאם לדין ולדרוש עונשי מאסר מאחורי סורג ובריח".



0 תגובות